مهسا جون تولدت مبارک

پیام تبریک تولد,تولدت مبارک,اس ام اس تولد,عکس,تولد

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را
و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک
.
.
اس ام اس تولد

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
دنیای من ، تولدت مبارک . . .

پیام تبریک تولد



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت10:19---31 تير 1394
سلام عزیزم مییییسی ممنون گلکم
پاسخ:با تمام مداد رنگی های دنیا به هر زباتی که بدانی یا ندانی خالی از هر تشبیه و ایهام تنها برایت خواهم نوشت تولدت مبارک خاص ترین مخاطب دنیا... سلام عزیزم خواهش می کنم شرمنده که نتونستم بهت زنگ بزن و تولدت رو تبریک بگم کاش کنارم بودی تا بتونم کادوی تولدت رو بهت بدم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 تير 1394برچسب:,

] [ 10:32 ] [ m ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه